Photobucket
Md. Isa Janji Utamakan Kepentingan Rakyat
UTUSAN ONLINE - 27 APRIL 2009

KANGAR 26 April - Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Dr. Md. Isa Sabu akan mengutamakan kepentingan rakyat tanpa mengira fahaman politik dalam menunaikan tanggungjawab yang diamanahkan kepadanya oleh Presiden parti, Datuk Seri Najib Tun Razak.
Beliau berkata, kuasa yang diberi bukan untuk dibanggakan, sebaliknya penyatuan UMNO peringkat negeri dan khidmat terbaik kepada rakyat adalah satu keutamaan.
Katanya, beliau akan bertemu dengan Najib bagi berbincang dan mengambil pandangan berhubung beberapa perkara yang perlu dilakukan di Perlis sebelum bertemu ahli dan pemimpin peringkat Bahagian Arau, Kangar dan Padang Besar.
''Saya mengucapkan terima kasih kepada Presiden parti yang memberikan kepercayaan kepada saya untuk menerajui UMNO Perlis.
''Berhubung beberapa perkara di Perlis termasuk hal berkaitan rombakan, saya perlu bertemu dengan Najib terlebih dahulu untuk mendapatkan pandangan serta nasihat," katanya kepada pemberita di sini semalam.
Beliau berkata demikian selepas merasmikan Mesyuarat Agung Tahunan Ke-44 Koperasi Anggota Kerajaan dan Swasta Perlis di Dewan Residensi di sini.
Kelmarin, Najib mengumumkan pelantikan Md. Isa sebagai Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri menggantikan Datuk Seri Shahidan Kassim.
Menurut Md. Isa, selepas pertemuan dengan Presiden parti, pandangan daripada rakan-rakan termasuk Shahidan akan diadakan.
''Saya berharap dengan pelantikan ini, harapan rakyat untuk melihat UMNO lebih mantap akan tercapai,'' katanya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers