Photobucket

TERIMA KASIH buat Pengundi di Manek Urai

Pertamanya ucapan Tahniah kepada para pengundi di Manek Urai kerana telah mendapat wakil rakyat yang baru. Diharap nasib masyarakat Manek Urai akan lebih terbela dengan baik selepas ini...(Kalau BN menang, memang confirm dah terbela)...

Kedua, Tahniah juga buat para pengundi Manek Urai yang telah banyak berubah dan memilih BN dalam PRK baru-baru ini. Terima Kasih di atas perubahan ini, yang sedikit sebanyak telah menunjukkan tanda amaran buat PAS.

Syabas buat semua pengundi yang keluar mengundi kerana mencatatkan peratusan keluar mengundi yang amat tinggi...Tahniah!

Terima kasih juga atas sokongan penduduk Manek Urai yang memilih BN untuk merubah kehidupan mereka. Namun apakan daya, belum rezekinya... Tapi, atas kesanggupan tersebut, Manek Urai sudah pun menaikkan kembali moral dan imej BN dan UMNO yang kini sudah kembali mendapat kepercayaan.

Buat pengundi Muda.. Jasa kalian sangat dihargai. Pengundi Muda yang kembali memberi sokongan kepada BN dan UMNO telah menunjukkan bahawa UMNO dan BN masih relevan.. Dulu, Kini dan Selamanya...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers