Photobucket

TPM Bidas Tindakan Anwar

BATU PAHAT 4 Julai – Tan Sri Muhyiddin Yassin membidas tindakan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sanggup bersekongkol dengan rejim Zionis dan Yahudi semata-mata mahu mencapai matlamat menjadi Perdana Menteri.

Timbalan Perdana Menteri berkata, pemimpin parti pembangkang itu sanggup menghalalkan apa sahaja bagi memenuhi perjuangan asalnya yang berasaskan nafsu amarah dan hanya memikirkan soal mendapatkan kuasa.

“Sikap seperti sesumpah ini maknanya bertukar-tukar kata, bila berjumpa dengan satu pihak di sini dia kata, kita mesti mengecam Israel dan Zionis tetapi apabila ke luar negara, pergi Amerika Syarikat (AS), dia minta maaf.

“Jadi sikap yang berdolak dalik ini bermakna satu pembohongan yang tujuannya tidak lain tidak bukan, iaitu untuk mempengaruhi pengundi supaya menyokong beliau menjadi Perdana Menteri kerana sejak dahulu lagi hajat dia masih belum tercapai, sebab itulah dia menghalalkan segala-galanya asalkan tercapai cita-cita,” katanya.

Beliau yang juga Timbalan Presiden UMNO berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Batu Pahat di Dewan Jubli Intan di sini hari ini.

Semalam, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menggesa rakyat tidak terpedaya dengan politik ‘sesumpah’ yang diamalkan Anwar yang lebih mementingkan politik peribadinya untuk menjadi Perdana Menteri.

Muhyiddin berkata, hubungan baik antara Anwar dengan tokoh-tokoh Yahudi dan Zionis sudah lama diketahui umum.

“Dia pandai memutar belit fakta, kita semua tahu siapa Anwar sebelum ini pun,” jelasnya.

UTUSAN MALAYSIA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers