Photobucket

DAP Mahu Kerusi PM

Debat diantara Chua Soi Lek dan Lim Guan Eng mendedahkan belang sebenar apa yang dicita citakan oleh DAP didalam politik negara ini.

Keratan daripada TheStar
Malaysian Malaysia,kehendak Lim Kuan Yew.

Menyedari tidak memungkinkan bukan melayu menjadi PM kerana memerlukan sokongan majoriti dewan rakyat,maka jarum halus ditusuk jauh kedalam hati kaum cina dengan menjanjikan bulan dan bintang dan dalam masa yang sama menyakiti perasaan kaum majoriti dinegara ini.

Menyedari kaum Cina bukan dominan didalam negara ini,maka DAP tidak akan berasa rugi apa apa jika memainkan politik perkauman.Sebaliknya mereka menantikan kritikan dan tindak balas daripada orang melayu untuk meraih sokongan yang lebih tinggi daripada kaum cina.

Jika mana mana pihak membantah dengan kenyataan Lim Guan Eng ultrakiasu rasis chauvanis ini,mereka akan dilihat sebagai tidak adil,rasis dan perkauman kerana menghalang hak rakyat Malaysia sedangkan apa yang DAP tidak beritahu kepada penyokong mereka bahawa adalah perlu mendapatkan sokongan majoriti di Parlimen yang sudah tentu pasti perlu sokongan daripada kaum yang dominan dinegara ini .

DAP mahu bangsa melayu beremosi didalam kenyataan yang berupa satu bentuk hasutan jahat oleh Lim Guan Eng,ini kerana umum sudah tahu si rasis seperti Guan Eng dan DAP mahukan sokongan kaum cina dengan menaburkan hatred politic.

Guan Eng sengaja timbulkan isu baru untuk tutup skandal 10billion!

Pisau kata "dia pukul orang,dia kata dia yang kena pukul"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers