Photobucket

13 Kejutan Anwar Menjelang PRU 13



2 comments:

Anonymous said...

VEN. ASHIN INDAKA MINTA BAYAR RM400 SETIAP ORANG YANG MAHU MENJADI SAMI
Bagaimana Gautama Buddha mencapai Pencerahan (Nirvana)?
Ven. Dr Ashin Indaka dari Myanmar minta bayar RM400 setiap orang yang mahu menjadi Sami di SAMNAK SAMBODHI TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, MALAYSIA. Sesiapa yang pergi sana, maha berhati-hati ... Ini menjadi Buddhism memalukan ... Buddha tak pernah meminta wang daripada murid-murid nya. Orang ramai yang tidak berpuas hati dengan harga yang tinggi itu.

Kami ingin memaklumkan kepada semua jawatankuasa SAMNAK SAMBODHI BUDDHA TOKONG, No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. Terdapat begitu banyak Myanmar dikutuk tentang apabila sesiapa mahu menjadi sami, yang ketua sami(Ven. Ashin Indaka) meminta mereka untuk membayar kira-kira RM400.00 seorang.

Ini adalah salah satu menghancurkan rasa malu dan eksploitasi kerana mungkin harga yang tinggi untuk orang Myanmar, juga ini adalah salah satu jenis sistem perniagaan dalam Agama Buddha, semua mesti berfikir dengan betul, Buddha keluar menjadi seorang rahib dengan percuma dan dia diamalkan untuk mencapai Pencerahan tanpa peratus sebarang sen dolar untuk berbelanja-nya, kadang-kadang diperlukan untuk dirujuk dari zaman Buddha.

Kuil Buddha di Malaysia, 100% disokong oleh orang ramai. Jawatankuasa Kuil, mereka bekerja sebagai sukarela dan menjaga Kaabah dengan teratur tetapi dalam Kaabah tidak dibenarkan untuk bermain politik kerana di dalam Kuil mestilah bersih dan dialu-alukan semua orang.

Sekarang, buat buruk dan baik mesti berhati-hati kerana semua aduan yang besar di Internet, kira-kira Buddha mengajar banyak di Internet, kadang-kadang kita tidak boleh berdusta kepada satu yang lain. Kita mesti membantu Myanmar rakyat kerana mereka datang ke Malaysia untuk bekerja, mendapatkan wang dan menyimpan wang untuk keluarga mereka.

Kami Malaysia Agama Buddha mesti membantu Myanmar Buddha, tidak ditipu mereka, kerana mereka datang ke negara kita untuk bekerja, kita mesti menunjukkan kualiti yang baik dan Buddhisme yang terbaik. Tidak seperti beberapa jawatankuasa ahli menipu duit atau curi duit Sami Myanmar; ini adalah sangat buruk Buddhisme Malaysia.

Harap YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) menyedari dirinya, kini orang ramai yang tahu apa yang dia dilakukan untuk Buddhisme, Kamma akan menyerang untuk semua orang, jika mereka berbuat buruk atau baik.
HADAPAN OLEH PANCHAN-KYAIK

Anonymous said...

Myanmar Buddhist Monk (VEN. ASHIN INDAKA) stayed at SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK"MCA GOMBAK" PRESIDENT) as same bad.
Hope all people; especially Malaysians must far away Myanmar's monks. We hope more Malaysia's Government also noted that the wages of Buddhist monks from the other countries, so that the Malaysian and country can be saved. Thank you
"'It looks like they have done it many times. Burmese Buddhists believe that Buddha became a God by meditation. They worship Buddha's idols, his Dharma teachings and monks as one equal God. 300000 monks mean 300000 lonely women with no husbands. Women usually prey on Muslim men for sex. But, because of racist monk like "Wirathu" against inter-faith marriages, priests must take care of them somehow. Monks have also sexually abused poor school boys who work as masseuses to support the family.
So, Burmese Buddhist women are coming into monastery for true enlightenment. She was ready to worship the priest with umbrella and soda bottle on the side sitting on the floor, but she was blessed from behind. It is all true video. She has wrap around skirt with no belt, but she has thin short skirt with elastic belt. She had no panty. It is typical outfit worn by women in Burma with opening from bottom for ventilation. Monks are also having sex with prostitutes and homosexual masseuses.""
BY BUDDHIST MALAYSIA

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers