Photobucket

Projek Sayang Erat BN, Rakyat

KUALA LUMPUR 13 Okt. - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kewujudan Projek Sayang menerusi Skuad Sayang mampu mendekatkan lagi hubungan antara parti dengan rakyat.

Menurut Perdana Menteri yang juga Presiden UMNO, beliau yakin usaha tersebut bukan sahaja akan membantu menampilkan imej baru kepada Wanita UMNO tetapi juga memberi kesan positif kepada parti keseluruhannya.

Katanya, yang penting sekarang ialah semua pihak termasuk parti-parti komponen menggerakkan usaha membantu melaksanakan hasrat dan tujuan murni tersebut.

''Saya yakin dan percaya apa yang bakal dilakukan oleh Skuad Sayang ini akan dapat mendekatkan Pergerakan Wanita dan UMNO serta Barisan Nasional (BN) kepada rakyat jelata.

''Insya-Allah program ini akan memberi kesan besar. Saya harap semua bahagian termasuk parti-parti komponen BN melaksanakan aktiviti Skuad Sayang ini dengan penuh semangat,'' katanya ketika berucap pada majlis Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri dan pelancaran Projek Sayang Wanita UMNO di sini hari ini.

Majlis pelancaran disempurnakan oleh isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Hadir sama Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin; Ketua Wanita, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil; Ketua Pemuda, Khairy Jamaluddin; Ketua Puteri, Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin serta pemimpin-pemimpin kanan UMNO yang lain.

Pada majlis itu, Wanita UMNO turut menerima sumbangan kenderaan Nissan Frontier dan Nissan Pregio daripada Kinta Hub Sdn. Bhd. serta Proton Exora (Desiran Jaya Sdn. Bhd.)

Terdahulu, Rosmah dalam ucapannya berkata, usaha yang dilaksanakan oleh Wanita UMNO selaras dengan aspirasi 1Malaysia.

''Saya yakin program sebegini juga dapat memperkukuhkan lagi hubungan silaturahim yang telah sedia terjalin. Hubungan yang erat ini akan menjadikan pemimpin dan rakyat lebih mesra antara satu sama lain,'' katanya.

Dalam perkembangan sama, beliau turut mengingatkan kejayaan Projek Sayang menerusi Skuad Sayang tersebut bergantung kepada kerjasama dan sokongan semua pihak.

''Saya melihat Projek Sayang ini akan dapat mengusik dan mencuit hati dan perasaan rakyat terhadap Wanita UMNO khususnya dan parti UMNO amnya. Dan insya-Allah, hasilnya akan sama-sama dikecapi apabila sampai masa,'' katanya.


UTUSAN MALAYSIA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers